Status Terbaru Di Lamannya Menjadi Tanda Tanya, Jasmin Hamid Tampil Buat Luahan


Tiada angin tiada ri.but, pelak0n Jasmin.Hamid tiba tiba meluah kan perasaan seakan akan tidak ber.puas hati dengan seseorang menerusi beberapa perk0ngsian di Inst4.gram milik nya pqda Rabu.

Enggan mengulas lanjut hal ber kenaan, Jasmin atau nama sebenar.nya Jasmiah Abdul Hamid, 48, bagai mana pun mem.beritahu luahan itu sekadar perk0ngsian umum dan ter.pulang jika ada pihak yang terasa hati dengan penulisan tersebut.

"Saya hanya cakap ten.tang apa yang berlaku di sekeliling. Perkara dah ber.laku biarkan lah. Kalau ada yang tahu mereka akan faham.

‘Apa yang boleh saya katakan jangan terlalu p0y0 tetapi diri sendiri tunggang langgang. Jagalah keluarga sendiri dahulu,’ katanya ketika di.hubungi m.Star.

Jasmin sebelum ini menulis beberapa hantaran di IG st0ry tentang individu yang dikata.kan ter lalu sibuk dengan hal orang lain sehingga terlupa akan kebajikan keluarga sendiri.

‘Kenapa sibuk sangat kejar syurga dan pahala di luar sehingga dua pintu syurga yang ada dalam rumah sen diri kita abaikan?

‘Berbakti dengan orang luar kerana ingin di sanjung oleh manusia sehingga ter lupa untuk ber.bakti kepada ibu bapa sendiri,’ tulisnya.

Sementara itu m.Star sempat bertanya khabar Jasmin selepas dia ter kena serangan jantung sehingga dimasuk.kan ke h0spital pada awal Jun lalu.

Menurut Jas.min, dia kini sudah kembali bekerja seperti biasa dan akan menunggu untuk melakukan rawatan svsulan pada Februari tahun hadapan.

Dalam masa sama, Jasmin turut meluahkan rasa kecewa apabila ada sesetengah pihak yang seakan lebih tahu akan kondisi dirinya dan menganggap jadual kerja menjadi punca diri.nya ter kena serangan jantung.

“Setakat ini doktor maklumkan jantung saya masih baik dan jika ter kena serangan lagi akan segera dapatkan rawatan. Sekarang saya makan ubat yang dibekal kan oleh pihak h0spital.

“Ramai yang cakap saya stress sebab banyak kerja. Sebenar nya kalau tidak kerja lagi lah stress. Mereka tidak tahu masalah saya dan mudah buat kesimpulan.

“Serangan jantung saya saya alami ini bagai kan satu kesalahan besar. Kalau sekadar ber.cakap tanpa membantu, lebih baik diam sahaja.

“Syukur saya boleh bekerja seperti biasa. Selagi mampu saya akan terus bekerja,” jelas nya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

SUMBER:M.STAR   via NEWS

LihatTutupKomentar

HISTATS