“Baik Tak Payah P0st Kalau Sor0k” – Neelofa Tampil Bagi Ayat Padu Balas K0men Netizen


KEPUTUSAN pengacara Neelofa kekal menyembunyiikan wajahh anak sulungnya meskipun sudah berusia enam bulan mengundaang rasa kurang senang netizen.

Segelintir mereka berpendapat Neelofa seharusnya tidak memuat naik sebarang perk0ngsian melibatkan anaknya, Muhammad Bilal sekiranya enggaan mempaamerkan wajah.

“Baik tak payah p0st (muat naik) kalau s0rok-s0rok macam ni apa maknanya?,” k0men netizen.

Komen itu ditinggaalkan seorang netizen dalam perk0ngsian Instgram Neelofa yang menunjukkan Bilal sedang tidurr di kerusi byi.

Bagaimanapun wajahh anaknya itu ditutup dengan sebuah bantal kecil berwarnaa kelabu.

Tampil menjawab k0men netizen itu, Neelofa memberitahu dia akan menunjukkan wajahh anaknya itu apabila tiba masanya.

“Biarlah saya nak p0st apa pun, sampai masa nanti saya akan tunjuk,” kata Neelofa.

Dalam hantaran tersebut, Neelofa turut meluahhkan rasa syukur atas kelaahiran anak lelakinya itu dan mendoakan kesejahteraan anakanak lain agar sentiasa dalam perlindungaan Yang Maha Esa.

Netizen mengkritikk tindakan Neelofa yang gemar memuat naik gaambar anaknya sambil menutup mukaa Muhammad Bilal.

“Anakku Muhammad Bilal genap enam bulan hari ni. Tiada perkataan yang boleh gaambarkan perasaan saya dan suami setiap kali bercakap tentang anak s0leh ni.

Biarlah saya nak p0st apa pun, sampai masa nanti saya akan tunjuk

“Moga sentiasa dalam lindungaan dan agaan Allah SWT. Semoga semua anakanak kecil di luar sana juga sentiasa dalam kebaikan dan perlindungaan Allah ya Hafidz ya Muhaimin,” tulisnya di Instgram pada Jumaat.

LihatTutupKomentar

HISTATS